Pagina's

Kerst in Brugge, lente in Tenerife

december: Kerst in Brugge, lente in Tenerife

Ik herinner me onze vakantie in Tenerife, in december een paar jaar geleden, het was er zomers zonnig en een licht briesje verkoelde de zeelucht tot zo'n aangename 23°C.

Sedertdien is Tenerife voor ons het eiland van de eeuwige lente, de ideale plek om tot rust te komen, om je batterijen op te laden aan de deugddoende warmte, om te genieten van de zon van zodra je 's morgens wakker wordt tot de vroege avond, met volle teugen tijdens de donkerste dagen van 't jaar

...

Ik herinner me die recordregendag alsof het gisteren was, samen met vele andere kooplustigen laverend tussen de kerstversiering, in de sfeervolle straten van Brugge, met snelle pas langs de verleidelijke etalages, af en toe schuilend onder moeders paraplu en tevreden eindigend op de kerstmarkt, één hand vol shoppingbags en in de andere hand een boordevolle Belgische jenever.

Sedertdien is Brugge voor mij dé stad om te genieten van gezellige kerstsfeer, vanaf het eerste weekend van december tot de laatste dag van 't jaar


Kris en ik wensen u
vanuit het feeërieke Brugge
gezellige kerstdagen
en een sfeervol eindejaar !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten